Convingeri si comportamente

Majoritatea dintre noi stie sa faca diferenta dintre bine si rau... poate sa anticipeze si sa evalueze consecintele propriilor fapte... 
Ca oameni stim ce este corect si gresit fata de noi si fata de ceilalti... stim care este atitudinea corecta fata de noi si fata de ceilalti... stim ce comportament este dezirabil si ce este indezirabil pentru noi si pentru oamenii din jurul nostru... dar faptul ca stim toate aceste lucruri asta nu inseamna ca ne si comportam in consecinta... faptul ca suntem atat de priceputi in a da lectii nu ne determina  si sa adoptam comportamentele adecvate...
Cati dintre noi nu am adoptat un comportament gresit, desi stiam sau aveam indoieli cu privire la acest lucru?
Cati dintre noi am pretins ca suntem sinceri, ca sinceritatea este cea mai importanta calitate a noastra, si, cu toate acestea, am ales sa mintim, desi stiam ca, facand asta, ranim fiinte dragi?
Cati dintre noi nu am sustinut ca stim ce inseamna prietenia, dar nu ne-am comportat  ca niste prieteni adevarati in anumite situatii?
Convingerile noastre nu ne fac oameni mai buni... ci comportamentul nostru este cel care ne defineste ca oameni de calitate.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Miracole

Printre îngeri

Inside my head