O Toamna

   As vrea sa fiu o Toamna...sa pot sa-mi scutur nepasarea peste oameni si timpuri...sa pot sa tip tacerea ocolind pamantul...sa pot sa fiu cand rece si distanta, cand calda si blanda fara sa-mi judece nimeni emotia...sa pot sa-mi culeg razele si sa vindec ranile cu atingerea mea...sa pot sa-mi port furtunile si sa scutur frunzele in covor moale si fosnitor...sa pasesc peste lume, presarand scamele timpului...
   As vrea sa fiu o Toamna  care-si cauta nemurirea printre muritori... care isi plange amarul in mierea prisacilor... care saruta fruntea muntilor albiti de vreme si inchide sarutul in taina pesterilor...care uita amintirea noptilor reci si imbratiseaza seninul cerului...care arunca fulgere in inima codrilor si-i transforma in scrum.
     As vrea sa fiu o Toamna...sa caut aurul padurii si sa-l transform in banuti de  fericire pe care sa-i scutur printre oameni...sa strig durerea lumii si sa transform strigatul in mangaiere...sa iau seninul cerului si sa inseninez fruntile ingandurate ale celor care sufera in tacere...
   As vrea sa fiu o Toamna care se pierde printre oameni...
   

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Miracole

Printre îngeri

Inside my head