Alegerile si viata

          Oricare dintre noi am ajuns intr-un moment in viata cand ne-am intrebat: "Oare, daca as fi procedat altfel, acum ar fi fost mai bine?", "Cum altfel as fi putut face astfel incat sa evit asta?", "Oare ce sa aleg acum astfel incat sa imi fie bine mai tarziu?" etc..si viata ne impune sa facem alegeri, ne provoaca sa alegem si ne intinde capcane pentru a ne testa capacitatea de adaptare si rezistenta.    
     Uneori regretam alegerile facute si ne impunem sa nu mai gresim...ne blamam pe noi ca oameni, ne declaram incompetenti, incapabili sa facem fata provocarilor vietii...sau ii blamam tocmai pe cei pe care i-am implicat in mod voit in luarea unei decizii care ne privea doar pe noi, desi tocmai noi am fost cei care am insistat sa ne spuna parerea, sa ne dea un sfat...atunci gasim vinovati si ni se pare ca e mai usor cand putem sa acuzam pe altii pentru alegerile noastre, desi decizia finala ne-a apartinut in totalitate.
     Viata e o permanenta pendulare...depinde insa numai de noi sa facem alegerile corecte sau, in caz contrar, sa privim fiecare alegere ca pe o situatie din care cu siguranta vom invata ceva care ne va dezvolta  ca indivizi.
    Putem alege pe cine sa iubim, in cine sa avem incredere fara sa ne temem in acel moment ca am ales gresit...doar timpul ne va spune daca am facut o alegere gresita...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Miracole

Printre îngeri

Inside my head